Thursday 2 April 2015

HV - Gömzsik - Etele - csodakalap,kiscsaj,hilary

"Megszerettem ezt a karaktert."
"Ennek nagyon örülök. Ugyanis végül is ez volt a célom vele. Egyrészt megvéd a személyedet ért manipulációk és támadások egy részétől, másrészt engedi hogy növekedj és fejlődj alatta."
"Szeretném megtartani."
"Szabad vagy. Azt csinálsz amihez kedved van. El tudod magad látni, ezért kaptál külön kasszát és ezért segítettem felfuttatni is."
"De mi a véleményed."
"Pár dolog csak. Ha ebben a figurában éled le az életed az elvág attól hogy megnyílhass mások előtt és végül elvág a valódi emberi kapcsolatoktól. Egy jó darabig még nagyon jó és szükséges védelmet ad a támadások ellen, de lassan el kelle hagynod majd. Vagyis át kell alakítanod önmagaddá. Pl hagyd el némelyik kiegészítőt az álarcból. Jelents be hogy kísérletezgetsz a hangoddal, új hangszíneket próbálsz találni. És közben próbáldd meg a saját hangszínedet használni nem ezt amit HV-nak csináltunk. Végül is ez is a te hangod, de egyben álca is. Időnként a színpadon is szólaltasd meg a saját hangodat."
"De honnan tudjam melyi a sajátom?"
"Meg fogod érezi. Olyan erő lesz benne ami azonnal jelentkezik a hatásaival mind a testedben mind a többiekében. Mindenki érezni fogja. nagyon erős vagy ezért is akartak kivégezni ugyanúgy mint engem. A tempó nem érdekes mert a psziché magától is tudja hogy mennyit nyomhatsz előre és mikor nem megy. leveszed pl az állad, kimész futni és érezni fogod hogy meg tudod-e ezt tenni emberek között is vagy sem. Figyelj ezekre próbálgasd, összetörni nem fogod magad - én is tettem be figyelmeztető triggereket neket - de a saját pszichéd is tudja hogy meddig mehetsz egyszerre. És így lassan kevered a saját dolgaid a HV dolgaival. Lassan átírhatod a karaktert is pl hagyd el amit nem szeretsz belőle vagy gátolja a civil életed. Pl a leszbikus oldalt védelemként tettem bele, mert többnyire férfiak erőszakoltak meg kiskorodtól kezdve."
"Tudom. Arra már rájöttem hogy sokkal jobban vonzódom a férfiakhoz. De csak az olyanokhoz mint te. Akik ismerik ezt a világot és van bennük tartás."
"..."
"Lassan elhagyhatod pl a művésznő pózt először a civil életből, azután a színpadon bevezethetél egy két új mozdulatot is, nézz körül és keress valamit ami tetszik neked illeszd be a profilba. Fejleszd a karaktered személyiségét. Nézd meg milyen tettek hogyan közvetítik azokat az alapértékeket amikről sokszor beszéltünk. Rengeteg dolgot tudsz vele csinálni. És minnél többet foglalkozol vele és minnél több kiegészítőtt meg álcát elhagysz majd a testedről, annál közelebb kerülsz önmagadhoz. Végül azzá válhatsz teljesen ha olyan jó benne."
"És a név?"
"A nevünket születéskor is másoktól kapjuk. Nem számítanak. Az eredeti családodtól kapott név is előkerülhet majd az emékeidben, lehet hogy meg is találod őket(biztos megjelöltem őket). De ne legyenek illúzióid. Az Öreg iszonyatosan megkínozta őket és nem volt se időm se erőm, se emberem hogy foglalkozzak velük. Úgy maradtak ahogy voltak. Nekik te csak egy feladat vagy. Egy program fut a fejükben amit az Öreg állított be és iszonyú erősen levédte, te nem fogod tudni feltörni, mert pont az volt a szempontja az Öregnek hogy te véletlenül se tudd feltörni őket. Nem baj ha találkozol velük, de nagyon fog fájni. A legbrutálisabb emlékeid is fel fognak szakadni ebben a folyamatban ahogy egyre többet töltesz el és mutatsz meg saját testedből és lelkedből. Lesznek nagyon erős érzelmek és sok sírás is."
"Mi tudunk ebben valamit segíteni?" - szólt közbe az egyikük.
"A nehéz érzelmi viharokat hagyjátok hogy egyedül átmenjen rajta. Itt az egyik leggyakoribb hiba amit a tv-ben is sulykolnak az emberekbe hogy olyankor megöleled és olyankor adsz valakinek szeretetbombát amikor ilyen nehéz érzelmi állapoton megy kersztül egy feltörő nehéz emlék miatt. ilyenkor a legjobb ha nyugalmat tudsz biztosítani, semmi bámulás semmi ölelés. Esetleg egy zsepi, pohár víz és nyugalom a többi bámészkodó elterelése. És amikor átment és összeszedte magát akkor lehet ölelni, de finoman semmi nemi tartalom puszta fizikai szeretet érintés vagy csak egy bátorító: folytathatjuk? Ilyesmi."
"És tartsd nyitva a szemed és a füled. Figyelj a nemzetközi porondra, vedd ki ami érték és hagy a többit. Tudatosan szelektálj és ápold a kapcsolataidat úgy ahogy megbeszéltük. A többi megy magától majd. Ahogy dolgozod fel az élményeidet úgy egyre erősebb leszel. Megjelenik majd az agresszió is a harag, de azt is énekeld ki írd bele a szövegekbe. Az nem öl - bár ölhet. Mindig mérlegelj ne fél hibázni viszont ne teketóriázz ha változtatni kell mert valamit rosszul csináltál. Nézz vele szembe és javítsd ki. A hibák nélkül nincs fejlődés. Ennél többet nem tudok mondani."
"És neked nem kell segítség?"
"Biztosan kelleni fog, de én azért egy kicsit más vagyok, meg nehezebb ügy. És én már elfelejtettem ki vagyok és milyen egyáltalán."
---
Ez mind az én mozdulatom. Ott csináltuk meg a karaktert ahol a kettőnk videóját felvettük. Ugyanúgy táncoltam körbe és ő meg közben figyelt és válogatott a saját mozdulataim közül.
---
Harcsa Veronika maga írta a szövegeit. Nagyon tehetséges. Csak néhány módszert néztünk át ahogyan a szövegekhez ihletet tud majd meríteni - ugyanúgy mint a lovasival anno.
---
"Szóltam az Öregnek az érdekedben majd megkeres."
"De mit mondtál neki?"
---
"Van egy mosszados csaj Baján aki szeretne többet mozogni egy kicsit."
"Mit tud?"
"Jól kezeli a dákót."
"Melyik mosszados nem? Picsanyalás fasszopás része a kiképzésüknek."
"Hazudott nekem, de szinte kb egy fél másodperc alatt észrevette hogy tudom hogy hazudik. Magától ráérzett arra, hogy én vagyok a kulcs ahhoz hogy el tudjon innen mozdulni mert irányítok."
Az Öreg erre már felhúzta a szemöldökét.
"Alapvetően kedves csaj, jóindulatú, életvidám, életigenlő mondott már nemet a feljebbvalóinak."
"Megnézem."
---
A trapéz fenék álca volt. Gömzsik.
---
"Etele ha benn maradsz lehet hogy téged is megöllek, mert nem fogok emlékezni mit beszéltünk meg. És tudod hogy ennek véget kell vetni."
"Nem baj ha engem megölsz. Csak segíts a lányaimnak kérlek."
"Nem tudok. Megpróbáltam, de lezártad őket. Hipnotizáltad őket hogy pattintsanak le, megismertem a jeledet."
---
A pontosan azokat a dolgokat hozta elő amit kértem tőle anno. A csodakalapos banda meg a neomosszad irányítja a szines happy egészségkommandós rombolóbrigád. Az érzelmi kínzás mesterei. Hilary vonal, kiscsaj és társai. kalapkommandó. Van egy ilyen ott abban az utcában is. Azt még én jelöltem meg anno. De még mindig látható bár felül volt írva a harcsa írta felül. Szegény nem tudom miért maradt ilyen. A hónaaljos történet azt hiszem az apjára egy emlékeztető, amikor felkínálta az isteneknek és feltartotta... apám is megcsinálta velem. A fejlődés elleni védelem nem az én művem, valaki belekontárkodott talán. lehet hogy az öreg vagy hilary vagy még a csisztuék anno?
---
Az mr2-stúdiót én finanszíroztam, az alexandra is az én művem, egy csomó ilyen céget csináltam, amik néhány olyan embernek lett volna a megélhetése akik segítettek. Aztán valahogy beleszartak mindegyikbe ezek a patkányhordalékok. Persze mert nem tudtak ellenállni, nem volt nyílt beszéd és a program gyakorlása. Ha nem kezdik el mostanában akkor szét kell őket verni a picsába. Ezek a patkány zsidó közösségek semmit sem támogattak ami nem hozott azonnal profitot vagy magyar volt. Ezért kellett hv-t is japánban felfuttatni, de kinyírom az összes irányítóikat, bizonytották hogy még most is full megértés mellett is kitartanak a saját politikájuk mellett, úgyhogy mennek - de nem el, hanem el egy másik dimenzióba - mennek haza, ahova valók.
---
Próbálják a leszigetelést a harmadik layer szintjén... hahaha ... nem értették még meg hogy ahhoz hogy át tudjanak verni törölni kell minden emléket, viszont akkor elfelejtik és nem tudják majd kapcsolni önmagukat a külnböző karakterekben - viszont akkor ki lesznek szolgáltatva az öltöztetőknek - viszont akkor az öltöztetőket támadva egyre jobb kiképzés kell nekik - viszont az egyre jobb kiképzés emeli a tudatossági szintjüket - ha emelkedik a tudatossági szintjük önállósodnak és eszükbe jut majd hogy mi lenne ha én lennék mondjuk a miniszterelnök vagy a bankház feje - viszont ahhoz hogy ne bukjanak le ki kell törölniük az emlékezetüket - viszont ha kitörlik akkor kezdődik a kör előről... egyre keskenyebb a rés ahol mozoghatnak és hullanak mint a legyek, mert a fel nem ébresztett alsó szintek a folyamatosan szivárgó infók hatására egyre nagyobb nyomás alá helyezik őket. Egyre többször van kugliváltás. Viszont a szint így jelentősen csökken, mert az intelligenciát nem olyan könnyű pótolni még felturbózott agyakkal sem. Nem mindegyik működik egyformán és ugyanolyan gyorsan szépen. Szóval romlik a rendszer minősége.
Most legutóbb olyan szép csendet csináltak... utána jöttem rá hogy a második layert próbálják elhallgattatni, hogy ne tudjak infót begyűjteni róluk, mert a manipuláltjaikon keresztül a támadások minősége és takitája alapján be tudom őket azonosítani (be tudjuk őket:-)... Ezért most igyekeznek eltüntetni a nyomaikat. Pedig így is megtalálom őket. mert ugye van egy layer amit nem lehet kikapcsolni... :-) onnan nem tudnak törölni sem. És ott megmarad a nyomuk. Igaz lassabban előhívhatóak a nyomok és a folyamatok, de elő lehet őket hívni. Ez a legmélyebb layer. Ott minden tárolásra kerül. És meg fogjuk őket találni. Meg fognak halni, mert nincs más választásunk mint hogy megöljük őket. Nem hagynak fel azzal amit eddig csináltak és nemhagynak más választást.
Egyenlőre a rejtőzködésre koncentrálnak és a felszíni átfestésre. Azt próbálgatják hogyan lehet engem átverni, mert akkor át tudnak verni bárkit (gondolják ők). De akkor megint saját vermükbe esnek, mert akkor nem lesznek olyan erősek mint azok akik követik a programot. Hahaha. jajj de jó öröm az ürömben amikor erre mindig rájövök. Csiki csuki.
---
HV kalapját elfútta a szél amikor kihajolt az ablakon - a kalapot ami a csodakalapék ajándéka volt neki kapolcson és meg volt delejezve, hogy így irányítani tudják. Ugyanaz a delej volt benne mint amit a zsidó sátánisták használnak. Agybénító.- Tárkány meg a harmonikájával gondolja ugyanazt megtenni.
---
"Ez az én hangom." "És az én mozdulataim."
"Igen."
"Hogyhogy igen? Honnan tudod te?"
"Hát megkért hogy ezt az egy feladatot végezzem el neki. Hogy amikoreszedbe jut akkor megerősítsem hogy így van. Elmondta hogy csináltátok és hogy vissza fog minket kettőnket vinni abba a szobába ahol kitaláltátok az egészet."
"..."
"Tényleg. megkért hogy táncoljak valami zenére és kiválogatott néhány mozdulatot, amik mind az enyémek voltak, csak tudatosan kigyűjtött egy pár mozdulatot amiből felépítettünk közösen egy pár karaktert. Gyakorlatilag azokra a mozdulatokra épített amiket én csináltam. Akkor mind az enyémek. Ez mind én vagyok. Csak más más részét emelte ki a saját énemnek.... Azért éreztem amgam olyan jól bennük. A hagnszínem is ugyanez tulajdonképpen csak egy kicsit füstössé változtattuk."
---

No comments: