Saturday 28 March 2015

Minden megy tovább ahogy eddig - semmi se változott

"A sátánizmus iszonyú függőséget alakít ki a használóik között. Hiába váltanak át másra, azok akik hozzászoktak a gyors eredményekhez ilyen módon azok továbbra is mindig ezen az úton fogják keresni a megoldásokat. És egyre több vérre lessz szükségük ahhoz hogy kielégítsék az igényeiket."
"Hiába tanítod nekik a helyes és ugyanúgy működő módszereket, nem érdekli őket. Pontosan úgy viselkednek mint a függők. Mit is mondtál róluk?"
"Hát a legtöbb haláláig használja az anyagot és tönkreteszi a környezetét is közben."
"Pontosan."
"Ezért nincs más választásunk mint el kell őket pusztítani. Vagy az egész bolygót."
"De abban nem bízhatsz hogy egy függő leáll az anyaghasználattal csak mert veszélyben a saját léte. Őket nem érdekli ez."
"Igazad van. Akkor ezt folyamatosan kommunikálni kell a többieknek. De ki teszi ezt meg, még csak a fegyvereket sem ismerik és ha hozzá is jutnak titokban tartja mindegyik még a jó emberek is a kurva titkolózás miatt. És emgint ott vagyunk hogy csaptunk egy nagyot a szarba."
...
"Robbantsuk fel az egészet. Legalább utoljára szórakozok egy jót. Te meg amúgy sem érnéd már meg azt." "Azt meg nem akarom nézni hogy ezek itt pezsgőznek és engem meg valahova beszorítanak a sarokba és dobálnak almacsutkával." "Erre kell valami brutális megoldás."
...
Ja az a rendőr is én vagyok, csak nem szóltatok, de amikor legugolt a fotós akkor bevillant. Azután megszeretgetett a Lucy...
Nos ezért nem igazán tudott elkapni az interpol, és mire elt udtak volna kapni addigra rájöttek hogy nem én vagyok a rosszfiú. Hanem pont én fejlesztem a cuccaikat... Ugye krüger?
---
Mind a kgb mind a cia beleásta magát a sátánizmus és a vér-sokk okozta tudatkontrollálási lehetőségekbe. Sajnos pontosan azokat a fiatalokat, gyerekeket vadászták akik paraképességekkel rendelkeztek. Ők voltak a legjobb médiumok és vevők is egyben. A sokk alatt pedig nem tudtak elenállni a külső kontrollnak.
---
"Kiadod az összes emberedet vagy itt helyben megnyúzlak élve..."
"Én sem ismerem őket mind. Ez egy végletekig paranoid banda. Egymás előtt is titkolóznak nemhogy előttem."
"Akkor raboltass el engem velük."
"Tartanak tőled."
"Kényszerítsd rá őket vagy téged doblak eléjük."
---
"Te ott voltál az Istvános előadásán?"
"Igen. Már akkor tudott mindenkiről mindent. Felolvasta a neveket hogy ki van ott és hozzátette hogy Déri János mosszad. Azt hittem ott helyben meglincselnek."
"És mi történt?"
"Gondolj bele akkor még kisfiú volt de elővett egy automata fegyvert és azt mondta aki egy ujjal is akárkihez nyúl azt fejbelövi. Persze az öreg két kipróbált kivégzőembere is ott volt a nagyobb nyomaték kedvéért bár nekem nem voltak kétségeim, hogy ő is megteszi habozás nélkül. Akkor még sokan nem tudták milyen komoly helyet foglal el az Öreg mellett."
---
Bush-Wahorn... :-)
---
szegény Diana is volt lent a fekete lyukban anno
---
Miért küldtem mégis be az a-t újra. hogy került J. oda, hogyan a sanci, a hanga?
---
"Mosd ki mindig a vért a ruhádból! Iszonyatosan sokat számít. A tiszta ruha és maga a tisztálkodás nagyon nagy segítség. Szeretkezzetek amennyit csak tudtok. Nem baj ha mechanikus a dolog akkor is bújjatok össze. Próbálj a színekre a szagokra koncentrálni. Próbáldd rávenni hogy fürödjön meg veled, vagy legalább vigyél egy nedves rongyot és töröld meg az arcát...
---
Te a józsit megint visszavitték... hát persze ez volt az. Miatta. Meg én nem tudtam menni? Miért?
---
Mi vot afrikában? miért ott miért a rejtőzés, mit cseleztem akkor pont tudom kértek segítséget, de azután semmit se tartottak meg belőle. Mintha a falnak beszéltem volna mégis foglalkoztam velük minek?
---
"This is your car."
---
I hate you cause you shut up and close your ears.
---
"Péter hullanak mint a legyek." - Ezt mondtad ma? Nem értettem pedig rám néztél.

No comments: