Wednesday 25 March 2015

harcsa-móki

Megkínozták. Érzékenysége messze átlagon felüli. pontosan ezért megkínozták - ugyanazon ok miatt, mert a trauma jó alap a sátánista típusú kontroll kiépítésére a későbbi beavatáshoz. A kínzás neki még brutálisabb volt hiszen a pszichéje és az értelme remek gyöngyszeme az emberi tudatnak. Valami hasonló emberpiacon szedtem össze mint ahol azok a lányok is kikötöttek a többi szarláda jóvoltából. Annyira rosszul volt hogy jártányi ereje sem maradt szinte. Hogy fel tudjon épülni miközben ebben a mocsoktengerben kell valahogy megélnie anélkül hogy mellette lehettem volna segíteni - ezért találtuk ki a harcsa és a mókus szerepeit. Egyrészt leköti az átlagon felüli pszichéjét a feladat, másrészt kiszivárogtatja és megmutatja a kétkedőknek a városi álcázás és a karakterépítés fogásait miközben muzsikál és megél valahogy. Tudtam hogy el fog jönni az az idő amikor az eredeti személyisége már eléggé megerősödött ahhoz hogy felszínre törhessen. A gyökér karakter a harcsa ennek egy altere a mókus. Van más altere is, de azok nem publikusak majd ő megosztja ha akarja - meg nem is emlékszem rájuk. A cél tehát pszichés védelem volt egyrészt azért hogy a manipulációk ellen védett legyen és ne őt magát hanem az altereit manipulálják - mert úgy sokkal könnyebb elviselni a bántalmakat is, főleg az ő már eleve összetört pszichéjével. Bele is manipulálták sokmindenbe. Remélem jól van. Azt hiszem a mókust már elengedte és rábízta a helyettesítőkre, hadd gyakoroljanak és játsszanak vele. És úgy tűnik a pszichéje megérett és megerősödött annyira hogy már kezd vagy visszatért az eredeti énjének némely vagy bizonyos része is.
Szeretem. Az eredetit is és a kreaálményokat is. Egy kicsit én is benne vagyok.
---
"De az igazi férfi volt."
Köszönöm. Te igazi ember és nő.

No comments: