Monday 23 February 2015

rossz döntés

Rózsa Eduardo Flores anno elmondta, hogy a "magyar" szolgálatok elkötelezték magukat mind egy-egy keleti vagy nyugati maffia mellett. Elmondta azt is, hogy semmit sem remél ezektől és azt tanácsolta hogy én se számítsak semmi jóra. Nem is számítottam. Felkészültem. Rózsa a hercegékhez tartozott a drogmaffia egyik embere volt.
---
Putyin tövig dugta a nyelvét a hodorovskiék jó szaros seggébe, leszopogatta a paksimogyorókat a seggszőrökről és kapott segítséget nyugatról is, emellett pedig itt magyar'országon kezesbárányként szolgálta ki őt a Práczki-Geczi-Pintér-Lázár-Kőrösi-Csányi maffiaszövetkezet. (No persze nem ingyen.)
Ennek ellenére a birodalma össze fog omlani és azzal együtt ez a mocskos világbirodalom is. A nyugati titok-közösségek azért segítik most, mert jócskán le vannak maradva és egyébként ha mi nem állítjuk meg az usa zombihadsereget, akkor ma már nem nagyon lenne oroszország a térképen sem. Technikailag nagyon le vannak maradva még kínával együtt se tudják utolérni a csúcstechnikát amit egyértelműen a földrajzilag amerikai erőszaktömb bír magáének. van egy két felszerelés amit sikerült ellopniuk, segítettem egy csomó mindent nekik fejleszteni, de a hivatásos hadseregük messze a szint alatt van. Persze van ezen kívül egy formálódó nemzetközi sereg is, akik nem pénzért dolgoznak. Sajnos egy nagy részük ég nem nőtt fel igazán a feladathoz, és ez látszik az eredményeiken is. Van viszont egy kis közösség már akik keményen összetartanak. És ők biztosítják azt hogy a régi mocsokrendszer végleg el fog tűnni. Ők jól képzett katonák - no nem a "hivatalos" agylúgozáson keresztülment zombikról van szó - hanem igazi harcosokról, akik tanulnak, érzékenyek, gondolkodnak, éreznek és legalább 130-140-es a pulzusuk amikor akció van, hogy legyen elég adrenalin a szervezetükben... :-) De félretéve a viccet. Ügyesek vagytok. Ez a nemzetközi maffiabanda is kénytelen már meghajolni az erő előtt amit felmutattok. A teljességhez viszont még kell egy kicsit nőni. Egészen pontosan elkopott a fizikai támadóerejük. most még a technikai részleg zárkózik fel - elég lassan merthogy oda valahogy több szutyok került be mint kellett volna. Nem volt elég kemény a kiképzés.
---
Már védelmi pénzeket szednek a nyilvános, és szoórakozó helyeken hogy ne legyen több "influenzás" meg fejfájás... Hiába a maffiahorda az maffiahorda. Ugyanaz a jelenségsor játszódik le mint a játékgépezéssel kapcsolatban. Terjed az infó (először a hálózat belső köreiben) egyre többen élnek vissza a technikával (ölnek, zsarolnak és lopnak vele, ahogy szokták), és egyre többen tudnak róla. Ez kivált egy védekező reflexet, néhányan befektetnek a védekezés módszereibe. Majd az is kitudódik hogyan lehet védekezni ellene.
És mivel olyan jó módszereket fejlesztettem a megfigyelés és lehallgatás feladatainak megoldására - egyik se tudja ma már ezt sokáig eltitkolni... Hahaha megy ez oda vissza...
És persze a tetején meg kétségbeesetten ölik a pénzt a fejlesztésekbe, próbálnak valami újat kitalálni hogy megmaradhasson az előnyük. De az előnyük egyre kopik. Egyre szélesebb rétegek fejlődnek fel melléjük - és egyenlőre úgy tudják elkerülni a biztos halált, ahogy azt az orbánéknak tanítottam: ki kell szélesíteniük a "támogatottak" körét, magyarul fizetniük kell egyre többet és egyre több embernek. hahaha. Isten adta, Isten elvette. Most jönnek a kombinációk. De hát ugyanúgy mint az ultrahanggal én elmentem az anyagok végső határáig minden téren. Ezreknek is én segítettem (levették a videót amin rajta van a kezem:-) http://www.bjultrasonic.com/category/ultrasonic-transducer/ultrasonic-cleaning-transducer/ Jó fejek mi? igyekeznek eltüntetni mindent. Szóval igyekeznie kell azoknak akik össze akarják szedni hol is tart a mai csúcstechnológia és módszertan... Én ismerem mindet. Mert én fejlesztettem őket. Kivétel nincs. A legfontosabb és legfőbb területeken mindenhol megfordultam.
---
A legszebb az egészben az, hogy mire végigérünk az összes emlékeztetőn, addigra kikerül minden amit a legteteje használ. És elkopik a nagy misztérium körülöttük. Merthogy a valóság az, hogy mi (az olyanok mint én) fejlesztettünk nekik mindent (mert "ők" nem rendelkeznek a szükséges képességekkel a fejlesztéshez), amiért cserébe a legtöbbünket megöltek - már akit tudtak - hogy ne derüljön ki a technikai előny s felhasználhassák a hatalmuk biztosítására (akinek nagyobb a fegyvere az diktál a többinek). Viszont ahelyzet az hogy mára aki közülünk élni akar, az kénytelen a maximális őszinteségre és kénytelen végigcsinálni a kiképzést amit én építettem fel. Mindennemű eltérés ettől az életükbe kerül. De mi nem is akarunk eltérni a legtöbb aki olyan mint én az szivesen is csinálja, mert tényleg jó. És nem az öldöklés a célja - noha meg kell azt is tanulni kényszerűségből.
Kopik az előnyük.
---
hahaha élvezettel gondolok arra, hogy a sok idióta százezreket költött plazmatévére... nagyon helyes. megvették a fegyvert amivel bármikor meg lehet őket ölni...
Látod látod, hiába szegecseltétek össze a hangfalmágneseket, összeszedettétek a rézvezetékeket, elkezdtétek a mikohullámú sütőről azt terjeszteni hogy egészségtelen - mindent megtesztek hogy ne legyen fegyvere a népnek, de mindig lesznek tárgyak miből kiváló fegyvereket lehet csinálni. Kinek kell a tűzfegyver, ha olyan fegyvert is használhatunk amihez nem kell golyó? Az emberek lassan rá fognak jönni arra is hogy a föld légköre telis teli van elektromossággal... Amit be is lehet fogni.
---
Igen csináltam lézer kardot is... :-) Szerettem a Star Wars-t. Azt is az öreg csinálta. A gonosz sith nagyúr róla lett mintázva. A főgonosz, aki közben a szenátus tagja, sőt később ura lesz. Igazi Byrd. És ez a film monumentum rögzíti is sok kiváló képességét: az öreg látta a jövőt. Sok olyan utalás van elrejtve az eredeti Star Wars filmekben amit még csak most kezdtek megérteni. És igen a járgányt is megcsináltuk... :-)
Kár hogy ebbe a szaros közösségbe születtem, megalkuvók és szarházik országába.

No comments: