Saturday 19 September 2015

madárka madárka, csácsogó madárka

Szedlacsik Miklós KGB - nyugdíjpénztár elnök volt (banki szektor...), sokszor azokkal énekeltettük el a fontos tudást akiket le tudtunk buktatni mert rajtakaptuk őket...
Szedlacsik lebukott. Cserébe segítettem rendbe tenni a házasságát, és segítettem felépíteni neki a Nyílt Akadémia "tananyagát". Persze a vérét nem tudja egyik se megtagadni - beletette a saját azaz a KGB szarát... De amikről beszél az nagyon fontos dolgokat tartalmaz. Énekel szépen.
---
Boros Imre - azt mondta hogy azért tette félre azt a pénzt, amivel lebukott offshore bankszámlára átutalgatta... hogy azért tette félre hogy hazai "magyar" fejlesztésekre legyen tőkéje... Hát mivel lebukott és megtaláltuk a pénzt el is loptam tőle. A pénz a privatizációs stiklikben való közreműködéséből származott, leszedte a saját sápját. A cukorgyáras bulikra azért haragszik annyira, mert abból nem kapott sápot a Feruzzi klántól... Nekik én szóltam hogy ebből hagyják ki. Így bukott le és így énekelte el a cukorgyáras bulit! A pénzéből finanszíroztam pl az MR2 akusztik stúdióját több más között.
---
A többi nagy magyar is hasonlóan madárka szerepben... Arra törekedtem hogy a szerep amit rájuk bíztam kellemesebb és építőbb legyen attól amit az anya-vagy szülő szervezet bízott rájuk, tehát az életükre pozitív hatással legyen és fejlessze a személyiségüket - ahelyett hogy megöltem volna őket.
Akivel nem lehetett tárgyalni az lekrült a térképről. Ez a jövőben is így lesz. A tanítványaim szerintem ezt fogják csinálni... legalábbis remélem hogy ezt teszik. Nem tudom, mert elfelejtettem majdnem mindent...:-D
Egyenlőre nem sokat kaptam vissza ebből, szóval kérdéses a helyzet - bár itt meg kell jegyezni hogy beépülve kell megoldaniuk azaz álca alatt a feladatot velem kapcsolatban úgy hogy közben iszonyatos nyomás alá kerülnek - hiszen a legerősebb és legfejlettebb manipulációs techniákkal helyezik őket nyomás alá.
Aki ez alatt meg tudja tartani a fókuszt és az alapértékeket - az gyakorlatilag szinte bármilyen körülmények között képes erre... Nos persze ez attól is függ hogy nem-e valamilyen félrevezetési feladattal vannak megbízva, mert ha igen akkor könnyen elfogadnak egy két vagy akár egy komplex értékcsomagot mikozben egy kis "gellert" adnak vagy próbálnak adni nekem. De ez mindenki másra is vonatkozik egyébként csak körülöttem különösen erős a manipulációs tér, hiszen erős vagyok és nem osztom a rothadó rendszer nézeteit.
---
Access granted : ? was it?

No comments: