Friday 20 March 2015

valami tökéletes helyettessel pörögtem és nemébredt fel

Putyin meghalt. Megerősítve. Elsőkézből tudom.
---
A Karesz az egyike a leggyorsabb killererknek. Tűzgyújtást és tűztáncot akartam csinálni veletek Rizsa, Egon, Gyuri meg te. Épp akkor estem át egy ilyen típusú beavatási szertartáson az indiánoktól. Viszont iszonyú zuhi lett. Mondom hogy ezt ők csinálták ezt a vihart. Erre a Gyuri nekem esik az Egonnal kontrában hogy olyan nincs. De bazmeg én fejlesztettem nekik a technikákt. De akkor is olyan nincs. Jól van akkor baz meg... :-)
---
Akkoriban a folyamatos értetlenség ami körülvett és ellenségeskedés nagyon kikezdte az idegeimet és türelmetlen és mérges voltam mindenkire aki ellenkezett és meg se hallgatott. Le voltak zárva az agyak. Ugyanez az düh jelent meg a másik oldalon is tulajdonképpen és Orsi, aki egyébként is ott született ahol most van, visszalökte nekem a bosszantás és szúrkálódás mögé rejtett emlékezetőket és visszatanítást.
---
"A fiúk nagyon elmentek az agresszió felé."
"Azért nem tudtam jól megoldani a homokkal és az idősekkel meg a kövérekkel a nemi jellegű beavatást. Mert nem tudtam igazán őszintén szeretni. Felépítettem ugyan egy mentális stratégiát, de akkor is tudat alatt átment az hogy nem bírtam leküzdeni a saját belső érdektelenségemet és vagy ellenérzéseimet. És ez megjelent a kimeneten is méghozzá hosszú távon és jóval szélesebb nagyobb hullámokban. És Orsi te erőltetted ezt a dolgot rám akkoriban. De mindegy most már javítottuk, javítjuk. És azért csináltad mert téged meg ott felkészítettek erre és valami ilyesmiért lettél ideküldve."
---
Tudtam hogy a nemiség végül is mindnekit érint és mindnkit érdekel és ahhoz hogy a telepátia jelensége felé el tudjunk kanyarodni valamivel el kellett adni a dolgot. Az egyik ilyen útvonal a nemiség lett és az ezzel kapcsolatos beavatás. Tudtam azt is az öreggel megbeszéltük hogy ebből viszont nagy hullám lesz, mert egy ilyen szexuálisan frusztrált országban ha kinyitjuk ezeket a kapukat akkor abból először óriási hullám lesz. És rengeteg lesz a visszaélés, a torzítás. Így is lett. Viszont a hullámok elcsendesedni látszanak, és most már megjelent az egészséges erotika is. És ez sem kell, nem muszály belekényszeríteni senkit. Gonosz ember a világ végezetéig lesz talán, a nemiségében túlfűtött ember szintén. A lényeg a folyamatos karbantartáson és takarításon van. Amelyik közösség takarít azon meg is látszik a dolog egy idő után. Tisztán kell tartani a korai éveket és kellenek az egészséges példák. De látom hogy a nők többsége kivirágzott és ez azt jelenti hogy valami már elindult. A bizonytalankodók és a billegők olynaok mint a gyerek aki épp elkezd járni. Nem emgy mindenkinek elsőre se másodikra.
---
Nyilván lesz visszarendeződés is mert most ugye azért az igazi gonoszok be vannak szarva egy kicsit, tőlem is konkrétan meg a többiektől is. És van egy csomó bizonytalan, értetlen, és a kevés nyílt beszéd miatt, sokan nem tudták áttörni a több évszázada felépített szégyenfalat amit a sok ismételt megszégyenítéssel felépítettek azok akiknek konkrétan az volt a célja hogy nemi frusztrációban tartság az embereket tömegével. Régebben nem volt ekkora ügy a nemiség. mindneki csinálta aki megérett rá és volt kultúrája annak hogy hogyan utasítsanak el valakit szeretettel vagy mondjanak igent. Ezt újra meg kellett tanulni úgyhogy sok ilyen találkozót úgy szerveztem meg hogy először beleszőttem a felkészítő szakaszba szeretettel való visszautsítás művészetét és azokat az érzéseket tudatosítottam amik ilyenkor megjelennek a visszautasítottban. Nem vittem bele őket általában rögtön mert felkészítés nélkül nem jó belevenni ilyen érzésekbe. Szóval többnyire leírtam a negatív érzés csomagot ami ilyenkor megjelenik és ajánlottam egy mentális stratégiát arra nézve hogyan tudják átvészelni a visszautasítást a saját önszeretetükre és a tanultakra gondolva. Most téged nem kívánlak, de egyébként szeretlek. Mekkora különbség van e között és a durva elhajtás között. Általában improvizáltam a tudatomat erősen fókuszálva a csoport egészére. Sokféle stratégiát építettem fel a különböző összetételű csoportokhoz és mindenféle jellemző kihágásra rombolásra ajánlottam emgoldási módokat. Beállítottam az alapvető hangulatot és fókuszt - erre mindig felkészültem előtte meditációval. A fő cél a szeretet és a figyelem. Nem erőltetünk semmit, de kedeményezünk ki ki a maga tempójában. lesznek gyorsak lesznek lassúk. És általában mondtam vlamit arról is hogy miért kezdtem el ezt az egészet - de ez általában inkább a végére maradt főleg eleinte mert annyira felfokozott volt sokszor a hangulat hogy nem lettek volna képesek erre figyelni. utána már eltelt mindenki túl a szégyenen, a félelmen, megismerve az igazi szeretettel teli odafordulást, a nemi jellegű figyelmet és a kielégülést. miután lecsillapodtak a kedélyek - akkor kis pihi után beszélgettünk és általában egy alvás vagy néhány nap után megint csináltunk egy összejövetelt hogy megbeszéljük kinek mit hozott fel és egyben az emlékezettörlés (csak mentális hipnózisos, felejtés) megtapasztalását is.
Mindig volt egy váz amithez igazodtam, de mindig improvizáltam a csoport pillanatnyi változásaihoz igazodva.
---
Ugyanezt a módszert alkalmaztam a katonai kiképzés során is. Mindig mutattam valami extrém fizikai teljesítményt és utána lebontottuk hogy mit kell gyakorolni ahhoz hogy ezt valaki meg tudja tanulni megcsinálni. És persze eleinte senki el sem hitte hogy  valamikor is meg fogja ezt csinálni. És mégis és mégis. Nagyon szerettem azokat a pillanatokat amikor valakiben átszakadt a felismerés hogy a mentális stratégia amit gyakoroltatok vele megváltoztatta a testét és megváltoztatta a tudatának a felfogási határait. És ott is voltak olyan gyakorlatok amik már a telepátia felé hajlottak de ezt is csak fokozatosan tudtam elővenni. Először a fizikum és mindig ami természetesen érdekelte a többieket: túlélés, pontos célzás (fókusz), érzékelés fejlesztése (being on guard, pl területen lévő mozgás érzékelése tudatalatti triggerekkel amik a tudatot riasztották stb. millió ilyen hülyeséget találtam ki, miknek megvolt a gyakorlati haszna is de a fő cél az volt hogy az emberek tudatát megnissam és besszéljünk a telepátiáról úgy hogy közben megtapasztalták hogy igen ők is telepaták, mert mindenki az - csak el vagyunk tompítva tudatos manipulációknak köszönhetően. És ezt akartam megváltoztatni, mert barátokat akartam akik értik is amit mondok és egyenrangúak velem, nem esnek hipnotizált állapotba amikor mondok nekik valamit és csinálják meg ész nélkül amit mondok nekik. Eleinte ilyen is volt.

No comments: