Friday 2 January 2015

Hát ez meg milyen madár?

Tépelődtem ma az Öregen, hogy végül is mi volt az alapvető célja, hová tegyem magamban. Anyira ellentmondásos volt amit művelt velem és másokkal hogy nehéz eldönteni. Az emlékeim is hiányosak és sokszor az időrendi sorrendet is nehezen ítélem meg. Valószínűleg ahogy kerül elő még több adat, emlékfoszlány és esetleg bizonyíték - úgy fog csinszolódni bennem az ő emléke és hagyatéka.
Ma a következő gondolatok foglalkoztattak: Miért hagyta hogy megöljék? Vagy lehet hogy nem is hagyta, hanem úgy döntött, hogy kitörli ő is az emlékezetét és egy új tiszta lappal hal meg? De ha így döntött akkor tudnia kellett mi vár rá hiszen elmondtam neki az elemzésem minden részletét, tudta hogy amit felépítettek az hol hibás és tisztában kellett lennie, hogy a saját építménye fog rádőlni. Vagy én töröltem le az emlékezetét, vagy a többiek találtak fogást rajta, mert annyira felfejlődtek. Bár ez utóbbit kétlem. Valami kis esélye lehet ennek a verziónak is, mert pl öregedett és azért ő is kopott, mind szellemi frissességében, mind fizikailag - bár a fizikai oldalról a helyzet az hogy ő is tudta használni az "erőt". Viszont kedvelt szórakozása volt a kéjgyilkosság a Fasszal együtt és ez csökkentette az érzékenységét. (Apropó most jut erről eszembe hogy terveztem egy kitérőt a csökkenő érzékenység és a gyilkolás összefüggéseiről, az "erő sötét és tiszta oldalai".)
És főképpen miért hívta fel a figyelmemet arra, hogy naiv vagyok. Én azt gondoltam, hogy majd lassan elhal a régi rendszer és felépül az új. Erre ő csak nevetett.
"Ugyan már, szerinted EZEK meg fognak változni és maguktól követni kezdik a józanság programját..." hahaha...
Igaza volt. De mondott mást is.
"Ha azt akarod hogy sikeres legyen a programod, akkor rá kell őket kényszerítened. Semmilyen más módon nem fogod tudni ezeket áltoztatásra bírni."
Igaza volt. Ezért építettem a biztosító rendszert. Ha az én élettartamom alatt nem valósul meg amit elterveztem akkor működésbe lép és kiradírozza ezt a hibát itt. Ehhez már nem kellett senkinek a segítsége. Egyik tudósát sem vettem igénybe az Öregnek - pontosan azért mert tudtam hogy előbb utóbb megtalálják majd, hiszen annyit fejlesztettem rajtuk hogy képessé váltak (képessé lesznek majd) arra hogy megtaláljanak bárkit akár lézeres emlékezettörlés után is. És képesek lesznek összerakni a mintaelemzésre és a többi tudásra támaszkodva az eszközök és módszerek részleges újraépítésére is majd 90%-ban.
Amit viszont nem tudnak összerakni és kinyomozni még csapatba verődve sem - az a képességek. A képességek hiánya bennük. Olyan biztosítkrendszert kellett felépítenem ami globális, totális, és olyan képesség meglétét igényli amivel n rendelkezem és ők nem.
Ennek az oka az, hogy én a képességeim miatt nem vagyok képes (hosszú távon) a környezetem rongálására és elg fejlett a felelősségérzetem ahhz hogy többszörös emlékezetvesztés és folyamatos külső manipuláció ellenére is megtartom az eredeti helyes irányt. A többiek sokkal könnyebben eltéríthetőek a lényegi iránytól. Tulajdonképpen én vagyok jelen pillanatban is az egyetlen hiteles képviselője az új rendnek, aki minden szinten megtartja az irányt, tudatos és felelős. Természetesen a körülményekhez alkalmazkodva, azoktól függően különböző intentizással és kedvvel.
Szóval az a kérdés merült fel bennem másodszor hogy miért nem zárom le az Öreggel kapcsolatos gondolataimat úgy, mint a többi szarházival kapcsolatban. Szarházi és kész. Nincs rajta mit rágódni. De az Öreget nem lehet így egyszerűen lesöpörni az asztalról. Miért fontos még ma is azon rágódnom hogy miért hívta fel a figyelmemet arra, hol hibázok a tervezésben? Ha azt akarta volna hogy ez a szarházi világ és ezek képviselői győzedelmeskedjenek és kivégezzék ezt a bolygót, akkor egyszerűen csak hallgatnia kellett volna. De nem hallgatott. És ez azt jelenti hogy akarta a sikeremet - azaz hogy  a programom sikerüljön. Tudom azt is hogy rá is emberfeletti teher nehezedett hisz ő volt a legtetején és sokan vadászták, próbálták kitúrni. Ez magyarázza a kegyetlenkedéseinek egy részét.
A kérdésre a jelenlegi helyzet a válasz. Hiányzik. Pontosabban ő maga nem hiányzik de az a működőképes rendszer hiányzik amit a kezem alá adott, amit átvettem és működtettem egy darabig. Nem az egész hiányzik, csak az a többlet ami benne volt. Az hogy az emberei nem csak egyszerűen robotok voltak, tudatosan váltak önként robottá, kegyetlenné és fegyelmezetté. Ők voltak a legjobbak. Az Öreg szerette őket. Kegyetlen volt velük, sokat követelt - de mindenkinek megadta a legjobb segítséget amihez hozzáfért. És ő hozzáfért a legjobbakhoz. Szerettem azt a gördülékenységet, a profizmust, a gyors reagálást - hogy minden szükséges adat, eszköz azonnal vagy rövid határidőn belül a rendelkezésemre állt, ha csinálni akartam valamit. Amit nem szerettem benne az meg pont a merev tekintélyuralmi rendje és a kegyetlensége, ami az állandó gyilkolást (és kegyetlenkedést is) magával vonta. Ez a része volt az ami miatt meggyűlöltem. Mint irányító élveztem azt hogy az emberek szeretnek a kezem alatt dolgozni, szeretik a profizmusomat és a tiszta cáljaimat. Ma elnézem ugyanezeket az arcokat - ahogy előkerülnek - és 10 ből 1 maradt meg a célok mellett, a többi elkurvult elkorcsosult, elszállt és alapból a kényszer megszűnésével a hatalom bővítésére és egyedüli uralására tört. Mert ez is része volt az Öreg rendszerének. Sokakat kényszerített arra amit tennie kellett. A legtöbb így járt. Én is így kezdtem, csak idővel túlnőttem magát Byrd-öt is. Elnézem ezeket a hullaszagú, szarházikat, a parfümös illatos csili vili üres szarházikat, a gyengéden kegetlen gyilkolómasinákat, és nehéz szívvel azt gondolom, lehet hogy neki volt igaza és ennek véget kell majd vetnem. A határidők úgy vannak beállítva, hogy ha nemzőképes koromig nem takarít ki ez a gárda olyan szintre hogy a körülményeim nem felelnek meg a gyermekvállalásra és azok felnevelésére nem látok megfelelő körülményeket - akkor elkezdődik a végső forgatókönyv. Ezért így mert ha én nem tudom ezt megcsinálni, akkor más sem fogja tudni. És akkor semmilyen változás nem következett be, csak a kontroll funkciói megváltoztak és egy sokkal rejtettebb és érzékelhetetlenebb formát öltöttek. Jelen pillanatban ez történik. A szarházik még mindig azzal próbálkoznak hogyan tudják sokkal észrevehetetlenebb módon irányítani ki hal meg és ki lesz beteg, ki lesz elszeparálva, ki juthat pozícióba stb. Szóval ez még mindig a pusztulásba vezető út. Közben a kirakatban meg egyre meggyőzőbb hamisítvány embereket kpeznek ki, egyre profibb profilokkal s hihetőbb álcákkal felszerelve - de sajnos még mindig hazugok. Tulajdonképpen az elmúlt pár hónapban döbbentek rá, hogy nem sikerült átverniük engem. Azt hitték hogy jelen pillanatban is én aktívan irányítok - és csak át kell verniük engem és a tömegek is jönnek szépen utánam. Ezért jöttek nagy garral, hogy "győztünk"... Hahaha. Mi. Mármint én meg ők...
Ó teremtőm, ha arra gondolok hogy még mintha most kezdeném el újra az egészet... És hát majdnem ugyanaz a helyzet. Annyi a különbség, hogy most e legtetejn már pontosan tudják mennyi időnk van hátra és azt is tudják hogy nem vicc amit elterveztem. A legjobbjaik dolgoznak a "rejtvnyeimen" és csak akkor haladnak ha beáldoznak bzonyos részeket, infókat embereket. És még így sem látják az eseményeket előre. Nem tudták megjósolni pl a négyek halálát sem. Azóta próbálják teljes erejükből pótolni a hiányukat, de csak utánzatot tudtak felmutatni - mégha elég hatásos is lehet a rendszert amúgy is nehezen átlátók között, de nem azok között akiket én képeztem ki. Ők érzik a különbséget. A jelenlegi irányítókat is kiképeztem és én képeztem - de ők nem tudnak mindent. mivel hazudtak ők ugyanúgy el lesznek majd takarítva mint az Öreg is. A saját szaros gépezetük fogja őket ledarálni... Édes a bosszú. Mint az egyik itteni figyelőt pár napja. Persze ezt is úgy akarták beállítani, hogy ő velem volt és mindjárt szerveztek rá egy színházat is... Félelmetes nézni ezt a mocsokhordát. Úgy átharapják egymás torkát mintha ez lenne a világ legtermészetesebb dolga. De hát csak szorgosan. Elég volt már belőlük.

No comments: