Tuesday 9 November 2010

Demokrácia - 21-ik század - az emberi agy - álvalóság - hipnózis

Nem ragaszkodom a világról alkotott magyarázatok egyikéhez sem. Már csak azért sem, mert erre vagyok kényszerítve. Az, hogy mi miért történik érdekel - de a magyarázatot félredobom bármikor, ha nem bizonyul hasznosnak a fő célom szempontjából.
A fő cél pedig egy új világ megteremtése, ahol mindenki azt csinálhatja, amiben a legjobban kiteljesítheti önmagát. Csak annak nem lesz otthona, aki nem akar otthont magának. És inni lehet a folyóvizekből, megint - miközben a legmodernebb gps vagy egyéb technológia segít minket a tájékozódásban, az energiáért sem kell fizetnie senkinek. Harmónia önmagammal és a környezettel -a hol a körnezetben a füvek, fák, állaok, kövek, vizek, felhők, idegen bolygók, és az ember megfér.
A jelenlegi demokráciák egyike sem működik valóságos részvételi demokráciaként. Az emberek egy szűk csoportja elképesztő erejű hatalommal rendelkezik a nagy többség fölött. Megterveztek egy társadalmi rendszert, ahol vannak gépek - gépek, biorobotok, akik a pénzt - a hatalom fő illúziójának az alapját megteremtik.
Mégis kell mindig valamilyen magyarázat. Az Ego, amit ÉN-nek hívok - szükségelteti a magyarázatot. Ha nincs, az ÉN egyensúlyát veszíti, esetleg meghal. Minden Én-halál magában rejti a fizikai test halálát is.
A csúcstechnológia és egy két jól képzett minden gátlástól megszabadult illúzionista bérgyilkosságokat követett el ilyen módon. A senki által nem ismert mikrohullámú audio technológia lehetővé teszi, hogy az ÉN (a fejedben megszülető gondolatok, az érzéseid, a képek...Ki is vagyok ÉN?) teljesen összezavarodjon. Ennek olyan jól kikísérletezett technológiája van ma már (köszönhetően a középkori kínzómestereknek, no touch torture technológiának, Hitler orvosainak, az Operaton Paperclip-nek), hogy ha kezelésbe vesznek magad "húzod meg a ravaszt" és szabadulsz meg a kínzó ÉN-től, a test elpusztításával.
No traces, no blood, no fingerprints, no contacts. Clean job.
A hipnózisban rejlenek a demokráciák irányításának majdnem(!) korlátlan lehetősségei. Minek birtokold a pénzt, ha elég az is, hogy az ellenőrzést, irányítást gyakorolhasd felette. Controll. Hatalom. Illúzió.
A világ legnagyobb csalói, illúzionistái, a bankárok.
Szerencsére nincsen korlátlan hatalmuk felettünk. Még ők sem tudnak mindent az emberi agyról. Noha jóval több tudás és befolyásoló technika áll a rendelkezésükre. Van szabadság. A halál felvállalásával megnyílnak a szabadság felé vezető kapuk. Minden Én-halál egy komolyabb tudatosságot ad és védettséget a behatolással szemben. És magában rejti a valóságos fizikai test halálát is. El kell engedni minden kapaszkodót. De az ÉN-nek kell kapaszkodó. Amikor elfogynak meghalsz. Vagy átkerülsz a nirvánába. pár pillanatra. A tökéletes szabadság állapotába. Ezután minden más arcát mutatja már.
Magyarországnak be kell fejeznie a pénzpumpák, az adósságszivattyúk működtetését. Nem szabad többet fizetni. Le kell állítani az adósságfizetést. Van elegendő pénz a hajléktalanság megoldására, az energia ellátás független biztosítására, technológiai fejlesztésre, spirituális fejlődésre.
Mindössze el kell kerülnünk a gyűlölet, a hibáztatás, vádaskodás, pártoskodás bűntetteit. És egy cél érdekében kell működnünk. Nem a Magyarság, nem a cigányok, nem a zsidók, nem az oligarchia - az EMEREK oldalán. Ember mindenki aki, önmagán belül és kívül is harmóniára törekszik. Hogyan? Érzések, gondolatok, tettek összhangja. Valóságos hatalom.
Ha erre törekszel veled vagyok. Veled vagyok mindig. És hajlandó vagyok az életemet is feláldozni érted.
Felsőbb Erő? Igen van. Ezért nincsen korlátlan hatalmuk az pénz illuzióját megteremtő-fenntartó csúcstechnológiával manipuláló rétegnek.

No comments: